Z przyjemnością informujemy, że od początku maja oferujemy Pacjentom już pełen zakres usług – konsultujemy, wykonujemy badania oraz zabiegi medycyny wspomaganego rozrodu. Wszystko zgodnie z zaleceniami obiektywnych instytucji zdrowia. Jesteśmy otwarci na WSZYSTKICH Pacjentów, zapewniając – przy nowych zasadach ochrony i obsługi Pacjenta – WSZYSTKIE terapie, w tym procedury zapłodnienia pozaustrojowego.

Śledząc rekomendacje krajowych i międzynarodowych organizacji zajmujących się medycyną rozrodu oraz wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego i Ministerstwa Zdrowia, a także korzystając z doświadczeń naszych siostrzanych klinik europejskich z grupy The Fertility Partnership, wprowadziliśmy szereg procedur mających chronić naszych Pacjentów i zespół przed potencjalnym zakażeniem koronawirusem. Działamy w nowej rzeczywistości przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności, bo wiemy, że leczenie niepłodności w przypadku wielu Pacjentów po prostu nie może być odraczane.

Zmiany w naszym ośrodku obejmują:

  • Dostęp do bogatej oferty webinariów – nie możemy się z Wami spotykać w większych grupach, ale nadal dzielimy się wiedzą i udzielamy cennych porad w trakcie szkoleń i warsztatów on-line. Pacjenci mają zapewniony z nami stały kontakt telefoniczny oraz mogą zwracać się do nas mailowo, jak również poprzez wiadomości prywatne na Facebooku.
  • Wizyty w klinice– Dzień przed planowana wizytą rejestracja medyczna przeprowadza telefoniczny wywiad epidemiologiczny z każdym Pacjentem. Dzięki temu mamy pewność, że nie wejdzie do kliniki żaden Pacjent z grupy ryzyka – chronimy w ten sposób innych Pacjentów oraz nasz personel. Pacjenci są zapraszani do kliniki bezpośrednio przed planowaną godziną wizyty. Ci, którzy pojawią się wcześniej, serdecznie proszeni są o poczekanie na ławeczkach na zewnątrz lub w swoich samochodach. Recepcjonistka zaprosi Państwa telefonicznie na wizytę i z UŚMIECHEM (ale bez uścisku dłoni!) przywita Was w recepcji. Poprosi o użycie żelu do czyszczenia rąk, a następnie zmierzy temperaturę.
  • Poruszanie się wewnątrz budynku – po określeniu bezpieczeństwa sanitarnego, Pacjent kierowany jest na wizytę, badanie lub zabieg. Pamiętaj, by w poczekalni przestrzegać zasad dystansu społecznego dwóch metrów. Konsultacje lekarskie z badaniem USG, pobranie krwi i zabiegi są realizowane przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności i higieny: usta i nos Pacjenta/ów powinny chronić maseczki, a lekarze i personel medyczny mają na sobie odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki, przyłbice, rękawiczki, fartuchy ochronne, itd.). Wiedz, że pod tymi zabezpieczeniami kryje się UŚMIECH i życzliwe nastawienie 😉
  • Higiena i bezpieczeństwo – w CMM realizujemy rygorystyczny program troski o czystość, najwyższe standardy higieny oraz zachowanie sterylności. Po każdej wizycie gabinety lekarskie/sala zabiegowa/pokoje do oddawania nasienia są dezynfekowane; nieustannie czyszczone są też powierzchnie często dotykane, tj. blaty, klamki, terminal płatniczy, guziki w windzie.
  • Partnerzy i osoby towarzyszące – aby zmaksymalizować bezpieczeństwo, podjęliśmy trudną decyzję, aby umożliwić przebywanie w budynku kliniki tylko osobom otrzymującym leczenie, zatem przez czas wizyty partnerzy będą musieli czekać na zewnątrz (wyjątek stanowią wizyty pierwszorazowe oraz IVF/inseminacje). Bardzo prosimy o zrozumienie!

Co możemy Wam zaoferować?

  • Kompleksową diagnostykę i leczenie niepłodności.
  • Procedury wspomaganego rozrodu (pełen zakres) przy czym decyzję dotyczącą możliwości przeprowadzenia transferu podejmuje lekarz na podstawie analizy indywidualnej sytuacji i nastawienia Pary. Pacjentom może zostać zalecone mrożenie zarodków i odroczenie terminu transferu.
  • Terapie związane z zachowaniem płodności.

Kiedy możemy zacząć terapię?

Jesteśmy otwarci na wszystkie pytania, wątpliwości i komentarze ze strony naszych obecnych Pacjentów. Jeśli chcesz porozmawiać, skontaktuj się z naszym zespołem:

Jeśli jeszcze nie rozpoczęliście swojej drogi leczenia niepłodności, umówmy się na pierwszorazową konsultację niepłodnościową w bezpiecznym gabinecie lekarza CMM. Z radością poprowadzimy Cię przez ten proces, to nasza wspólna droga.

Wiemy, że ostatnie dwa miesiące były wyjątkowo trudne i cieszymy się, że możemy na nowo wspólnie zawalczyć o najlepsze możliwe wyniki leczenia dla Was. Zróbmy krok we właściwym kierunku!

Pencil

Zapoznaj się z naszym ostatnim wpisem

Nowa duńska klinika partnerska w The Fertility Partnership

klinika-invitro-dania
calendar

Poznaj nas na naszych wydarzeniach

pon 7 września

webinar

Zadzwoń do nas +48 124 158 800 |lub napisz

Podaj swoje dane poniżej - skontaktujemy się z Tobą. Pola oznaczone * są wymagane:

Dane osobowe pozyskane w ramach formularza kontaktowego przetwarzane będą w celu rozpatrzenia przesłanego zapytania, a podstawę przetwarzania danych stanowi realizacja prawnie uzasadnionych interesów Centrum Medycznego Macierzyństwo poprzez zapewnienie możliwości kontaktu użytkowników strony www z ośrodkiem. Administratorem danych osobowych jest Centrum Medyczne Macierzyństwo Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Białoprądnickiej 7a.
Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez czas konieczny do przetworzenia zapytania zawartego w formularzu kontaktowym. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. W przypadku podania danych przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.